FESTA DE BENVINGUDA A P3

ELS NENS I LES NENES DE P3 S'ESTANT ADAPTANT AL NOU CURS I PER CELEBRAR QUE JA PORTEN UNA SETMANA A L'ESCOLA, AQUEST DIVENDRES HEM FET UNA FESTA DE BENVINGUDA LES DUES CLASSES JUNTES.
AQUÍ US DEIXEM UNA FOTO DELS DOS GRUPS, LA CLASSE DE LA MUNTANYA I LA CLASSE DE LA NEU.

resized_DSC00157

6 Comentaris

• Todos guapisimos !!!

• Qué guapos!
    l’adaptació amb qcuestes mestres tan guays serà una meravella! Gràcies per estar amb els nostres petits i acompanyar-los en aquesta nova etapa. Feu un gran treball!

• Moltes gràcies a l’escola i en especial la Lourdes per ajudar-nos i comprendre’ns tan bé en aquest difícil procés que és l’adaptació

Patrícia mare de l’Àlex Branera

• Uoou! Quina clase mes chula!! Començant una nova etapa a les nostres vides i molt feliços de fer-ho aqui! Gracies LaMaquinista!!

• Gràcies! Moltes gràcies per fer-nos a totes molt més fàcil aquests moments!

• Tots molt guapos!! Comencem una nova etapa!!

Comenta'ns si us plau! Fes-nos saber què penses.